Mijn complexbeheerder

Een aantal woongebouwen heeft een complexbeheerder of flatcoach. Bij deze persoon kunt u terecht met al uw vragen over uw woongebouw. De complexbeheerders hebben meestal op vaste tijden een spreekuur en zijn telefonisch bereikbaar.

Hieronder ziet of uw woongebouw een complexbeheerder heeft en hoe hij/zij te bereiken is. Natuurlijk kunt u ook altijd contact opnemen met ons KlantContactCentrum via 088 - 845 66 00.

Wie is mijn complexbeheerder in Rijswijk?

Dat verschilt per complex. Maak hieronder uw keuze.

Wie is mijn complexbeheerder in Zoetermeer?

Dat verschilt per complex. Maak hieronder uw keuze.

Wie is mijn complexbeheerder in Delft?

Dat verschilt per complex. Maak hieronder uw keuze.

Wie is mijn complexbeheerder in Leidschendam-Voorburg?

Dat verschilt per complex. Maak hieronder uw keuze.

Wat kan ik van mijn complexbeheerder verwachten?

Kort gezegd heeft de complexbeheerder twee belangrijke taken. Zo zorgt hij er samen met de bewoners voor dat het complex schoon, heel en veilig is en blijft. Ook maakt hij contact met huurders die het moeilijk hebben en brengt ze in contact met hulpverleners. Maar wat betekent dit nu in de praktijk? 

Geen werkdag van onze complexbeheerders is hetzelfde. Zij pakken dan ook van alles aan en hebben contact met bewoners en bijvoorbeeld de wijkagent, hulpverleners en de gemeente. Wat een complexbeheerder zoal op een dag doet, kunnen we het beste laten zien door zijn werkzaamheden onder te verdelen in 4 onderwerpen:

Inspectie en reparatie

  • De complexbeheerder loopt wekelijks rondes in en om uw flat.
  • Hij zorgt ervoor dat kapotte onderdelen worden gemaakt, zoals kapotte deuren/lampen/ruiten/toiletten .
  • Hij inspecteert woningen op onderhuur, hennepkwekerijen, of andere onterecht gebruik van de woning.
  • Hij loopt extra rondes rond de jaarwisseling om de kans op vernielingen te verkleinen. 
  • Hij ziet toe op de schoonmaakwerkzaamheden in uw flat.
  • Hij controleert de technische ruimtes in het complex.
  • Hij werkt nauw samen met derde partijen, zoals (onder)aannemers, tuiniers, enz.

Contact met bewoners

  • Hij houdt spreekuur waarop u terecht kunt met uw vragen over uw woning, reparatie, zorgen over andere bewoners en overlast.
  • Hij spreekt bewoners aan op verkeerde geplaatste fietsen, bromfietsen, scootmobielen, huisvuil en vieze ramen. Kortom op ongewenst gedrag. We verwachten dit ook van u.
  • Hij bemiddelt tussen buren wanneer zij er samen niet uitkomen.
  • Hij heeft contacten met de bewonerscommissie.
  • Hij heet nieuwe bewoners welkom en maakt ze wegwijs in de flat.

Informatie

  • Hij zorgt voor informatie vanuit Vidomes op de mededelingenborden.
  • Hij registreert belangrijke informatie in ons klantcontactsysteem, zodat de afspraken tussen u en Vidomes zijn vastgelegd.

Overleg in de wijk

  • Hij overlegt met wijkagenten, hulpverleners en gemeente om een veilige en schone woonomgeving te kunnen bieden.

In veel gevallen werkt Vidomes samen met aannemers en andere bedrijven die gespecialiseerd zijn in bijvoorbeeld liftonderhoud, elektra en overige bouwkundig onderhoud.

Is uw vraag niet beantwoord of vindt u de juiste informatie niet? Stel uw vraag online, dan beantwoorden wij deze zo spoedig mogelijk.

Stel uw vraag