Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland

Heeft u een klacht en komen we er samen niet uit? Dan kunt u terecht bij de Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland. Deze commissie geeft een onafhankelijk oordeel over de klacht. Dit kost u niets.

Veel gevraagd over Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland

Wat kan de Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland voor mij betekenen?

Algemeen

De Klachtencommissie doet bindende en adviserende uitspraken. Bindende uitspraken moet Vidomes opvolgen. Hierbij gaat het om klachten over de uitvoering van werkzaamheden door Vidomes zelf of door anderen die voor Vidomes werken.

Gaat uw klacht over onze procedures, over de mensen die ze uitvoeren, of over de inhoud en uitvoering van het Serviceabonnement? Dan geeft de commissie alleen een advies.

Wanneer neemt de Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland mijn klacht in behandeling?

Algemeen

De Klachtencommissie neemt uw klacht alleen in behandeling als u aan de volgende regels voldoet:

  • U heeft bewijs dat u uw klacht al bij Vidomes heeft gemeld.
  • U heeft bewijs dat de klacht niet meer bij Vidomes (of bij een andere instantie) in behandeling is.
  • U heeft uw klacht binnen een redelijke tijd na de reactie van Vidomes gemeld. De klacht mag niet verouderd zijn.
  • Een rechter of andere instantie heeft nog niet eerder een uitspraak over deze klacht gedaan.

Meer informatie vindt u op de website van de Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland.

Welke geschillen neemt de Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland niet in behandeling?

Algemeen

De volgende geschillen neemt de Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland niet in behandeling:

Niet gevonden wat u zocht?

Is uw vraag niet beantwoord of vindt u de juiste informatie niet? Stel uw vraag online, dan beantwoorden wij deze zo spoedig mogelijk.

Stel uw vraag