Corona

De landelijke maatregelen tegen het coronavirus hebben veel impact op onze maatschappij. Werk valt soms weg, bedrijven sluiten tijdelijk hun deuren, mensen zijn bang hun baan te verliezen en veel ZZP’ers zitten zonder inkomsten. Misschien maakt u zich ook wel zorgen. Over uzelf, of over iemand in uw omgeving. En vraagt u zich af of u de huur nog kunt blijven betalen. Gelukkig pakken we al uw vragen en reparatieverzoeken weer op! Passend binnen de richtlijnen van het kabinet.

Veiligheid voorop
Vidomes volgt de richtlijnen van de Rijksoverheid en het RIVM om het coronavirus hopelijk zo snel mogelijk de baas te zijn. Zo vermijden wij fysiek contact als dat kan, en werken onze collega’s zoveel mogelijk thuis. Veiligheid en gezondheid voor u en voor onze medewerkers staat voorop!

We pakken al uw vragen en reparaties zo goed mogelijk op. Ook de kleinere reparatieverzoeken die onder het serviceabonnement vallen
Wel kan het zijn dat dit op een andere manier gaat dan u van ons gewend bent. Bijvoorbeeld omdat veel medewerkers vanuit huis werken. Geef uw vragen of reparaties daarom zoveel mogelijk aan ons door met een e-mailformulier op vidomes.nl/contact. Dan hoort u binnen 2 werkdagen van ons! Ook als het gaat om een vraag vanuit het Serviceabonnement. En heeft uw vraag spoed? Belt u ons dan gerust. 

Daalt uw inkomen sterk door de coronacrisis?
Op deze pagina vindt u meer informatie over huur betalen en wat u kunt doen bij problemen met huur betalen tijdens de coronacrisis.

Veel gevraagd over Corona

Hoe kan ik mijn complexbeheerder bereiken als ik hem nodig heb?

Als u een vraag heeft voor uw complexbeheerder, kunt u dit het gemakkelijkst aan ons doorgeven via een e-mailformulier op vidomes.nl/contact. Dan neemt uw complexbeheerder zo snel mogelijk contact met u op.

Kan ik tijdens de maatregelen rondom het coronavirus een afspraak maken met de seniorenmakelaar?

Bent u een oudere huurder van Vidomes en wilt u verhuizen? Laat het ons weten via ons algemeen contactformulier. Dan neemt één van onze seniorenmakelaars zo snel mogelijk contact met u op.

Ik heb contact met de seniorenmakelaar, en ik heb een uitnodiging ontvangen voor een bezichtiging in een woning. Maar ik kan of wil de deur niet uit vanwege het coronavirus. Wat moet ik nu doen?

We vragen u contact op te nemen met uw seniorenmakelaar. Dan gaan we samen op zoek naar een passende oplossing. In uitzonderlijke gevallen kunnen we de bezichtiging voor een korte periode uitstellen.

Kan ik de huurovereenkomst van mijn nieuwe woning nog wel tekenen?

Ja, het ondertekenen van de huurovereenkomst gebeurt zonder fysieke aanwezigheid van een collega van Vidomes. U kunt het contract en de sleutels op afspraak ophalen bij één van de wijkposten. Na ondertekening van het contract stuurt u het weer naar Vidomes terug.

Gaat de schoonmaak in mijn complex nog wel door?

Ja, de schoonmaak in de complexen gaat door zoals u van ons gewend bent. Voor uw gezondheid én die van onze schoonmaker vragen wij u wel om afstand te houden, of even te wachten als er ergens gewerkt wordt.

Er staan onderhoud- of renovatiewerkzaamheden gepland in mijn complex. Gaan deze nog wel door?

Renovatie- en onderhoudswerkzaamheden van woningen in bewoonde staat gaan wat ons betreft zoveel mogelijk door. Ook hier nemen we altijd even contact met u op of u gezond bent.

Werkzaamheden buiten, en in leegstaande woningen gaan ook zoveel mogelijk door.

Onderhoud aan bijvoorbeeld uw CV en mechanische installatie voeren we uit. Ook hier volgen onze onderhoudspartijen de richtlijnen van het RIVM.

Kan ik Vidomes nog wel bereiken?

Jazeker! We pakken onze dienstverlening zo goed mogelijk weer op binnen de richtlijnen van het RIVM. Wel kan het zijn dat dit op een andere manier gaat dan u van ons gewend bent. Daarom vragen we u om ons met een spoedvraag te bellen op 088 - 845 66 00. Vragen of reparaties die geen spoed hebben, geeft u aan ons door met een e-mailformulier op vidomes.nl/contact.

Ik ben leverancier van Vidomes. Wat doet Vidomes en wat is jullie beleid rondom de coronacrisis en wat betekent dit voor mij?

Lees ons bericht voor leveranciers.

Hoe kom ik nu aan mijn meterstanden?

Vul hiervoor het algemeen contactformulier in. Wij doen ons best om uw vraag zo snel mogelijk op te pakken. De complexbeheerder neemt vervolgens uw meterstanden op en stopt een kaartje met daarop de meterstanden in uw brievenbus.

Waar kan ik meer informatie vinden over het nieuwbouwproject aan de Idenburglaan in Rijswijk?

Informatie en nieuwsbrieven over het nieuwbouwproject vindt u op de projectpagina.

Ik wil een urgentieverklaring aanvragen, maar heeft dat wel zin nu er zo weinig woningen aangeboden worden?

Ja, gemeenten geven voorlopig urgentieverklaringen af die voor een langere tijd gelden. Daarnaast worden er langzamerhand weer meer woningen aangeboden.

Mijn urgentieverklaring verloopt binnenkort, maar ik heb de laatste weken bijna niet op woningen kunnen reageren. Wat nu?

Verloopt uw urgentieverklaring na 15 maart 2020? Neemt u dan contact op met de urgentiecommissie van uw gemeente en dien een verzoek in voor verlenging van uw urgentieverklaring met 3 maanden. De urgentiecommissie beoordeelt of u in aanmerking komt voor verlenging van uw urgentieverklaring.

Ik heb eerder interesse aangegeven voor een woning. Zijn mijn papieren in orde en kan ik nog wel een nieuwe huurovereenkomst aangaan?

We controleren uw documenten digitaal. Als deze documenten akkoord zijn, nemen we contact met u op voor het tekenen van de huurovereenkomst en de sleuteluitreiking. Wij maken dan een afspraak op één van onze wijkposten. U ontvangt van ons een envelop met alle contractstukken en de set met sleutels. U kunt zelf naar de woning gaan en controleren of alles in orde is. Onder een aantal documenten moet uw handtekening worden gezet; deze geeft u deels weer af bij onze wijkpost. Uiteraard leggen we dit allemaal nog aan u uit wanneer u een woning bij ons gaat huren.

Organiseren jullie nog groepsbezichtigingen?

Nee, op dit moment niet. Wij doen dit om fysiek contact zoveel mogelijk te vermijden.

Gaan de woningbezichtigingen nog wel door?

Ja, woningbezichtigingen gaan door, en gebeuren op afspraak. Als u gereageerd heeft op een woning op Woonnet Haaglanden én u bent eerste kandidaat, dan bellen we u. Heeft u interesse in de woning? Dan maken wij met u een afspraak om de sleutels van de woning op één van onze wijkposten te komen ophalen. Neemt u hiervoor uw legitimatiebewijs mee. Vervolgens kunt u zelf naar de woning en deze bezichtigen, zonder fysieke aanwezigheid van een collega van Vidomes. Wij houden hierbij rekening met de richtlijnen van het RIVM.

Klopt de huurprijs die ik in de advertentie zie staan?

De genoemde servicekosten in de advertenties zijn nog niet definitief. Zodra u in aanmerking komt voor een woning, laten wij u de definitieve huurprijs weten.

Kan ik reageren op woningen?

Ja, u kunt gewoon reageren op onze advertenties op Woonnet Haaglanden. Wel is het goed om te weten dat we fysiek contact zoveel mogelijk vermijden. Daarom kiezen we er bijvoorbeeld voor om nu alleen leegstaande woningen aan te bieden.

Hoe verloopt een voorinspectie nu?

Nadat u de huur heeft opgezegd maken wij met u een afspraak met de opzichter. Onze collega neemt dan telefonisch contact met u op. Hij neemt een aantal vragen met u door en beantwoordt al uw vragen over het opleveren van de woning. Als het nodig is, vragen we u om foto’s aan te leveren. Daarna krijgt u per mail het voorinspectierapport gemaild.

Hoe moet ik mijn woning opleveren?

U laat de woning leeg en schoon achter. Ook de tuin moet netjes zijn. De werkzaamheden die in het inspectierapport van de voorcontrole staan, moeten afgerond zijn. Meer informatie vindt u in de brochure Zo laat u de woning netjes achter. Omdat wij vanwege het coronavirus op dit moment geen bezichtigingen inplannen, is overname van spullen tijdelijk helaas niet mogelijk.

Gaat de eindinspectie in mijn woning nog wel door? Zo ja, hoe gaat dat nu?

De eindinspectie in een woning voeren we uit zonder fysiek contact. We vragen u om de sleutels vooraf in te leveren via de brievenbus van één van onze wijkposten. Dan inspecteren wij de lege woning, en als alles in orde is krijgt u het inspectierapport ter ondertekening toegestuurd.

Ik heb een reparatieverzoek ingediend? Wanneer pakt Vidomes dit op?

Spoedreparaties hebben altijd voorrang. Dit zijn immers situaties waarbij de veiligheid in het geding is. Denk bijvoorbeeld aan een gaslek, waterschade, een toegangsdeur die niet sluit of een ouderencomplex waar de enige lift het niet doet.

Voor andere reparaties neemt de aannemer binnen 2 werkdagen contact met u op voor een afspraak. Kort voor de afspraak is er ook altijd nog even contact met de vraag of u fit bent, en bijvoorbeeld niet verkouden of grieperig.

Mijn handzender is defect. Waar kan ik hiervoor terecht?

Neem hiervoor contact met ons op via 088 - 845 66 00.

Kan ik nog wel een reparatieverzoek indienen?

Jazeker! We pakken al uw vragen en reparatieverzoeken zo goed mogelijk op. Wel gaat dit soms anders dan u van ons gewend bent. Bijvoorbeeld omdat veel medewerkers vanuit huis werken, en de wachttijden aan de telefoon soms oplopen. Geef uw vragen of reparaties daarom zoveel mogelijk aan ons door op vidomes.nl/contact. Dan hoort u binnen 2 werkdagen van ons. Heeft uw vraag spoed? Bel ons dan op 088 - 845 66 00.

Wordt de eindafrekening van de servicekosten over 2020, vanwege de coronacrisis, volgend jaar anders afgerekend?

Dat weten we nu nog niet, omdat we niet weten wat de gevolgen van de coronacrisis zullen zijn. Begin volgend jaar nemen we een besluit hoe we de eindafrekening van de servicekosten over 2020 verrekenen.

Rekent Vidomes, tijdens de coronacrisis, de servicekosten over 2019 af?

Ja, de eindafrekening over het jaar 2019 ontvangt u van ons. Daalt uw inkomen sterk door de coronacrisis en komt u in betalingsproblemen? Neem dan contact op met onze afdeling Huurincasso via het algemeen contactformulier of mail naar huurincasso@vidomes.nl. Samen met u zoeken we naar een passende oplossing om deze moeilijke periode te overbruggen.

Waarom stelde Vidomes de jaarlijkse huuraanpassing niet uit vanwege de coronacrisis?

We gaan er vanuit dat deze situatie tijdelijk is. Daalt uw inkomen sterk door de coronacrisis? Dan helpen wij u natuurlijk! Neem dan contact op met onze afdeling Huurincasso via het algemeen contactformulier of mail naar huurincasso@vidomes.nl. Samen met u zoeken we naar een passende oplossing om deze moeilijke periode te overbruggen.

Heeft u blijvend een inkomensdaling? Dan komt u misschien in aanmerking voor huurbevriezing of huurverlaging. Vul dan onze ‘Check huurbevriezing of -verlaging’ in en kom erachter!

Verlaagt Vidomes mijn huur tijdelijk door de coronacrisis?

We gaan ervan uit dat deze situatie tijdelijk is. Daarom verlagen we uw huurprijs niet. Wel kunt u - als uw inkomen sterk is gedaald door de coronacrisis - uitstel van betaling aanvragen.   

Neem voor een uitstel van betaling contact op met onze afdeling Huurincasso via het algemeen contactformulier of mail naar huurincasso@vidomes.nl. Samen met u zoeken we naar een passende oplossing om deze moeilijke periode te overbruggen.

Heeft u blijvend een inkomensdaling? Dan komt u misschien in aanmerking voor huurbevriezing of huurverlaging. Vul dan onze ‘Check huurbevriezing of -verlaging’ in.

Ik kan tijdelijk de huur vanwege de coronacrisis niet betalen. Moet ik deze huur later alsnog betalen?

Kunt u de huur tijdelijk niet betalen? Dan vragen wij u om contact met onze afdeling Huurincasso op te nemen. Samen zoeken we dan naar een passende oplossing. U kunt op 3 manieren contact opnemen. Via ons algemeen contactformulier, stuur een mail naar onze afdeling Huurincasso via huurincasso@vidomes.nl, of stuur een brief naar ons gratis antwoordnummer: Vidomes, Antwoordnummer 10104, 2600 VB Delft.

Voor een betalingsregeling houden we rekening met uw inkomen, wat u wél kunt betalen en de regelingen die de overheid aanbiedt. Elke maand bekijken we dan uw situatie of de regeling aangepast moet worden.

Ik heb een sterke inkomensdaling door de coronacrisis. Heeft Vidomes een regeling waar ik gebruik van kan maken?

Ja, als uw inkomen sterk daalt door de coronacrisis kunt u contact met ons opnemen. Vul hiervoor ons algemeen contactformulier in of mail onze afdeling Huurincasso via huurincasso@vidomes.nl. Samen met u zoeken we naar een passende oplossing om deze moeilijke periode te overbruggen.

Kan ik nog wel naar het spreekuur van mijn complexbeheerder komen?

Ja, dat kan! Vanaf 2 juni houden de complexbeheerders weer spreekuren. Wél kan het zijn dat het tijdstip van het spreekuur veranderd is. De spreekuren vindt u in dit overzicht uw complexbeheerder.

Voor uw én onze gezondheid nemen de complexbeheerders de nodige beschermingsmaatregelen tijdens het spreekuur. Luister daarom goed naar wat onze collega van u vraagt. Zo kunnen zij hun werk goed én veilig doen. Dank u wel voor uw hulp!

Is mijn complexbeheerder wel aanwezig in het complex?

Ja, onze complexbeheerders lopen vanaf 18 mei weer rondes over het complex. Zij doen dit ’s ochtends, tot 13.00 uur. In de middag werken zij vanuit huis. Voor uw én onze gezondheid nemen zij de nodige beschermingsmaatregelen als zij in het complex zijn. Wilt u ervoor zorgen dat zij hun werk goed kunnen doen, en bijvoorbeeld goed afstand houden? Dank u wel voor uw hulp!

Blijven jullie wijkkantoren geopend?

Onze wijkkantoren zijn alleen open voor bepaalde verhuuractiviteiten, en dan alleen op afspraak. Als er mensen werken, gebeurt dit met de juiste beschermingsmaatregelen.

Blijft jullie kantoor geopend?

Nee, ons hoofdkantoor is zoveel mogelijk gesloten. En als er mensen werken, gebeurt dit met de juiste beschermingsmaatregelen.

Ik bel Vidomes met een spoedvraag, maar de verbinding wordt verbroken nadat ik een tijd in de wacht heb gestaan. Hoe komt dit?

Onze collega’s werken thuis met een mobiele telefoon. Daarom kunnen we telefoontjes helaas niet in de wachtrij zetten, en wordt de verbinding verbroken. Als dit gebeurt, vragen we u vriendelijk om nog een keer terug te bellen. En heeft uw vraag géén spoed? Ga dan op deze website naar vidomes.nl/contact. Hier vindt u verschillende e-mailformulieren - bijvoorbeeld voor een reparatieverzoek of algemene vraag - die u in kunt vullen.

Waarom biedt Vidomes geen parkeerruimten, bergingen en garages aan?

Vanwege corona bieden we op dit moment tijdelijk geen parkeerruimten, bergingen en garages aan. We houden u via deze website op de hoogte van de ontwikkelingen.

Wanneer kan ik weer reageren op parkeerruimten, bergingen en garages?

We verwachten begin juni weer parkeerruimtes, bergingen en garages aan te kunnen bieden op onze website.

Kan ik nog wel bedrijven rechtstreeks bellen?

Ja hoor, dit kunt u gewoon doen. De leverancier zal eerst de afweging maken: heeft het spoed? Dan komen ze eigenlijk altijd bij u langs. Heeft het geen spoed? Dan bekijkt dit bedrijf wanneer het past om bij u langs te komen. En als er een afspraak gemaakt is, krijgt u vooraf altijd even de vraag of u fit bent.

Welke bedrijven kunt u rechtstreeks bellen:

  • Bedrijfsruimten
  • Glasverzekering
  • CV-ketel: op deze pagina verwijzen we in verschillende vragen & antwoorden naar een sticker op uw CV-ketel met daarop contactgegevens van het onderhoudsbedrijf. En hier staan de contactgegevens van Breman en Bonarius.
  • Rioolontstoppingsbedrijven:

    Woont u in Leidschendam - Voorburg of Rijswijk?
    Neem dan contact op met Riool.nl via 071 - 522 26 88.

    Woont u in Zoetermeer of Delft?
    Neem dan contact op met R.R.S. Nederland via 070 - 336 88 88.

    Woont u in een VvE-complex?
    Dan kunt u het probleem aan ons doorgeven.

Waar kan ik terecht met niet-spoed vragen of reparaties?

Ook niet-spoed vragen of reparaties pakken wij zoveel mogelijk op binnen de richtlijnen van het RIVM. Wij vragen u op de volgende manier contact met ons op te nemen:

  • Geef uw vraag of reparatie door via één van de e-mailformulieren op vidomes.nl/contact
  • Of stuur een brief naar ons gratis antwoordnummer:
    Vidomes
    Antwoordnummer 10104
    2600 VB Delft

Wat is een spoedsituatie?

Dit is een situatie waarbij de veiligheid in het geding is. Bijvoorbeeld bij een levensbedreigende situatie, als direct handelen noodzakelijk is. Of als het persoonlijk gevaar of blijvende schade veroorzaakt als we de situatie niet spoedig verhelpen. Belt u ons bij spoed dus gerust op 088 - 845 66 00. Dit nummer is dag en nacht te bereiken. Ook voor het opzeggen van de huur kunt u ons telefonisch bereiken.

Kortom - wat is een spoedsituatie:

  • Er is direct gevaar voor huurder of voor de omgeving.
  • Het gaat over een ‘onmisbare basisbehoefte’ (de woning moet afsluitbaar zijn, er moet drinkwater zijn, enzovoort).
  • Door de storing of het probleem ontstaat er ernstige schade als er niet direct ingegrepen wordt.

Voorbeelden zijn:

  • Ernstige calamiteiten zoals brand: bel altijd 112
  • Een mogelijk verwarde huurder kan voor een gevaarlijke situatie zorgen
  • Gaslekkage: draai de gaskraan dicht en doe ramen en deuren open
  • Gesprongen waterleiding
  • Geen warm of koud water
  • CV-ketel is in storing
  • Liftstoringen
  • Onveilige situaties zoals losse gevelpanelen of een los balkonhek
  • Verstoppingen
  • Verlichting als daardoor een gevaarlijke situatie ontstaat
  • Grofvuil in openbare ruimtes.
  • Algemene stroomstoring
  • Storing in het bellenbord of de intercom
  • De woning of de toegangsdeur zijn niet af te sluiten of de automatische deuropener werkt niet
  • Er is een probleem met de toegang tot de parkeergarage, bijvoorbeeld met speedgates, tags en handzenders

Kan ik mijn huur nog wel opzeggen?

Ja, een huuropzegging verwerken en bevestigen wij op dezelfde manier als u van ons gewend bent.

Hoe houd ik rekening met mijn buren en voorkom ik overlast?

U mag geen overlast veroorzaken aan buren en omwonenden. Ook uw huisgenoten, kinderen, huisdieren of bezoek mogen geen overlast veroorzaken. Voorbeelden van overlast:

  • het draaien van harde muziek
  • het bonken op muren
  • stampen op vloeren of trappen
  • het slaan met deuren
  • hard schreeuwen of schelden
  • geblaf van honden

's Avonds of 's nachts hebben mensen eerder last van geluid dan overdag. Bijvoorbeeld omdat de kinderen slapen. Zorg er daarom voor dat het rustig is tussen 22.00 uur en 8.00 uur.

Wanneer staat muziek te hard?
Als uw buren uw muziek kunnen horen terwijl ze hun ramen dicht hebben.

Wilt u harde vloerbedekking in uw woning?
Zorg dan voor een geluiddempende ondervloer met een demping van minimaal 10 decibel. Vraag hiernaar als u een vloer koopt of overneemt van de vorige eigenaar. Tegels op de vloer zijn nooit toegestaan.

Geeft u een feestje?
Vertel het vooraf aan uw buren. Dat voorkomt een hoop ergernis. Spreek ook samen een eindtijd af.

Ik heb overlast van mijn buren of buurtbewoners. Wat kan ik doen?

Spreek de persoon van wie u overlast heeft altijd eerst zelf aan. Misschien weten uw buren niet dat ze overlast veroorzaken. Met een goed gesprek lost u vaak een heleboel op!

Advies
Wilt u advies over hoe u de burenrelatie kunt verbeteren? Lokale organisaties van Buurtbemiddeling hebben een landelijke site ontwikkeld: problemenmetjeburen.nl. Hier kunt u terecht voor algemene informatie over burenproblemen en tips voor mogelijke oplossingen. De buurtbemiddelingsorganisaties bij u in de buurt zijn:

Komt u er toch niet uit?
Neem dan contact met ons op via het formulier 'Overlast'. Let op: anonieme of mondelinge meldingen nemen wij niet in behandeling.

Wat moet ik doen bij ernstige of directe overlast (bijvoorbeeld agressie)?

Bel bij spoed 112! Neem in andere gevallen direct contact op met de politie via 0900 - 88 44 of via Meld Misdaad Anoniem op nummer 0800 - 70 00.

Hoe gaat Vidomes nu om met mijn overlastmelding?

U krijgt van ons zo snel mogelijk een bevestiging en gaan uw melding onderzoeken. Als we meer willen weten, bellen wij u. Als het nodig is gaan we in gesprek met de buren. Daarna nemen wij contact op met de melder over de uitkomst van ons onderzoek. Wij vermijden fysiek contact als dat kan, en onze collega's werken zoveel mogelijk thuis. Vidomes volgt hierbij de richtlijnen van de Rijksoverheid en het RIVM.

Wat kan ik bij overlast tijdens de coronacrisis verwachten van Vidomes?

Wij ondernemen alleen actie als u eerst zelf heeft geprobeerd de overlast op te lossen. Denk aan een rustig gesprek met uw buren of buurtbemiddeling. Blijft de overlast aanhouden? Dan kunt dit bij ons melden.

  1. Meld uw klacht online via het formulier 'Overlast'. Per brief of telefonisch kan ook. Anonieme meldingen kunnen we helaas niet behandelen.

  2. Vidomes volgt de richtlijnen van de Rijksoverheid en het RIVM om het coronavirus hopelijk zo snel mogelijk de baas te zijn. Zo vermijden wij fysiek contact als dat kan, en werken onze collega’s zoveel mogelijk thuis. Overlastmeldingen nemen we daarom alleen telefonisch of schriftelijk - per brief of via het formulier 'Overlast' op vidomes.nl - in behandeling. Vidomes bekijkt uw klacht en bepaalt wat er moet gebeuren.

  3. In het uiterste geval kunnen we een juridische procedure starten om de overlast te (laten) stoppen. Gelukkig komt dit bijna nooit voor. Kijk op de website van uw gemeente voor meer informatie over Buurtbemiddeling.

Ik wil verhuizen. Komt de seniorenmakelaar dan bij mij langs om zaken door te praten?

Nee, de seniorenmakelaar gaat momenteel niet op huisbezoek vanwege de maatregelen rondom het coronavirus. Een telefonische intake kan wel, bijvoorbeeld als u op korte termijn wilt verhuizen.

Corona: hoe gaat Vidomes daar mee om?

Voor Vidomes staat veiligheid voorop. Veiligheid voor onze medewerkers en voor onze huurders. Zo leveren ook wij onze bijdrage aan het zo snel mogelijk indammen van het coronavirus.

Dit betekent onder meer het volgende:

  • Veel Vidomes-collega’s werken vanuit huis. Wij doen dit om fysiek contact zoveel mogelijk te vermijden. 
  • Ons hoofdkantoor aan de Kleveringweg in Delft is zoveel mogelijk gesloten. Is hier wel iemand van Vidomes? Dan doet hij zijn werk altijd met de juiste beschermingsmiddelen.
  • Voor spoedvragen die niet kunnen wachten kunt u ons bellen op 088 - 845 66 00.
  • Vragen of reparaties die geen spoed hebben, geeft u aan ons door via vidomes.nl/contact.
  • U kunt uw vraag ook via Facebook of WhatsApp aan ons stellen.
  • U hoort binnen 2 werkdagen van ons.
  • De belangrijkste maatregelen die impact hebben op onze dienstverlening vindt u hier.

Zie ook

Is uw vraag niet beantwoord of vindt u de juiste informatie niet? Stel uw vraag online, dan beantwoorden wij deze zo spoedig mogelijk.

Stel uw vraag