Vertalen / Translate

Kantoor Vidomes t/m 6 april gesloten: vragen & antwoorden

Heel Nederland is in de ban van het coronavirus. Zo hebben wij vanuit de Rijksoverheid en het RIVM de instructie gekregen om de fysieke ‘sociale interactie’ met anderen zoveel mogelijk te vermijden.

Voor Vidomes staat veiligheid voorop. Veiligheid voor onze medewerkers en voor onze huurders. Zo leveren ook wij onze bijdrage aan het zo snel mogelijk indammen van het coronavirus.

Dit betekent onder meer het volgende:

  • T/m 6 april werken de meeste Vidomes-collega’s thuis. Wij doen dit om fysiek contact zoveel mogelijk te vermijden. Dit is een duidelijke instructie vanuit de Rijksoverheid.
  • Ons hoofdkantoor aan de Kleveringweg in Delft is dicht. Dit geldt ook voor de wijkposten.
  • In de komende periode zijn wij telefonisch alleen te bereiken voor spoedsituaties. Als u ons belt, maakt onze medewerker de inschatting of uw vraag inderdaad een spoedvraag is. Is dit niet het geval? Dan verwijzen wij u door naar het contactformulier op onze website. Dit laatste geldt ook voor uw vragen vanuit het serviceabonnement.

Wat is spoed?
Voor spoedsituaties belt u ons op 088 - 845 66 00. We maken hierbij onderscheid tussen een spoedreparatie, en overige zaken die (alleen) telefonisch afgehandeld kunnen worden.

Spoedreparaties
Dit zijn situaties waarbij de veiligheid in het geding is. Denk bijvoorbeeld aan een gaslek, waterschade, een toegangsdeur die niet sluit of een ouderencomplex waar de enige lift het niet doet. Maar ook als uw CV uitvalt, u geen warm water heeft of als alle elektriciteit in de woning uitvalt, kunt u ons bellen. Meer voorbeelden van spoed vindt u op de volgende pagina.  

Ook voor het opzeggen van de huur kunt u ons telefonisch bereiken.

Een aantal bedrijven kunt u rechtstreeks bellen
Dit bent u ook nu al gewend, en dit kunt u blijven doen. De leverancier zal eerst de afweging maken: heeft het spoed? Zo ja, dan gaan ze in principe altijd. Heeft het geen spoed? Dan maakt dit bedrijf zelf de afweging wat ze kunnen doen, en wanneer. Daarbij vraagt men u altijd of uw gezondheid goed is, en of u zelf wilt dat er iemand langskomt. 

Welke bedrijven kunt u rechtstreeks bellen:

  • Bedrijfsruimten
  • Riool.nl
  • Glasverzekering
  • CV-ketel: Op deze pagina verwijzen we in verschillende FAQ’s naar een sticker op de CV-ketel met contactgegevens van het onderhoudsbedrijf. En op deze pagina vindt u de contactgegevens van Breman en Bonarius

Heeft uw vraag géén spoed?
Dan doen wij ons best om uw vraag zo goed mogelijk op te pakken, maar dan digitaal. Wij vragen u op de volgende manier contact met ons op te nemen:

  • Stel uw vraag op de contactpagina van onze website: vidomes.nl/contact
  • Of stuur uw vraag per brief naar dit gratis antwoordnummer:
    Vidomes
    Antwoordnummer 10104
    2600 VB Delft

Tot slot
We begrijpen heel goed dat de ontwikkelingen rond het coronavirus ook voor u een onwerkelijke situatie zijn. Dit vraagt het nodige van ons allemaal. Houd de richtlijnen van de Rijksoverheid, het RIVM en lokale instanties goed in de gaten.

Wij doen ons best uw vragen zo goed mogelijk op te pakken. Wel kan het wat langer duren. En voor de meest actuele informatie verwijzen wij u naar onze website.

Terug naar overzicht