Huur betalen

In de huurovereenkomst staat dat u de huur maandelijks vooruit moet betalen. De huur moet vóór de eerste van de maand op onze rekening staan. De huur passen we ieder jaar per 1 juli aan.

Ik heb geen factuur ontvangen. Wat nu?

Neemt u contact met ons op via 088 - 845 66 00. Wij sturen u een kopie.

Hoe regel ik een automatische incasso voor het betalen van mijn huur?

U regelt dit via het machtigingsformulier. Scan (of fotografeer) het ingevulde en ondertekende formulier en mail het naar info@vidomes.nl. Of verstuur het per post naar:


Vidomes
Postbus 390
2600 AJ Delft

Stuur altijd een kopie van uw bankpas mee!
Hierop moet de naam van de hoofdhuurder of medehuurder staan. Alleen dan nemen we uw aanvraag in behandeling.

Wat betekent 'kale huur'?

De kale huur is de huurprijs zonder servicekosten en kosten voor warmtelevering (voorheen 'stookkosten').

Op welke manieren kan ik de huur betalen?

Het gemakkelijkste is om de huur te betalen via automatische incasso. Als uw huur verandert, past Vidomes het bedrag aan. U kunt uw huur ook zelf overmaken. Via internetbankieren stelt u bijvoorbeeld een maandelijkse opdracht in. Natuurlijk kunt u de huur ook steeds handmatig overmaken. Ons bankrekeningnummer is NL28 INGB 0000147344. Vermeld het betalingskenmerk of uw postcode en huisnummer. Stelt u zelf een maandelijkse betaalopdracht in? Vergeet dan niet het bedrag aan te passen als uw huurprijs wijzigt.

Wanneer moet ik mijn huur betalen?

De huur moet vóór de eerste van de maand op onze rekening staan.

Mijn automatische huurbetaling is niet goed gegaan (gestorneerd). Wat kan ik doen?

Als u te weinig saldo op uw rekening heeft, wordt de huur niet aan ons overgemaakt. U ontvangt dan een herinnering van ons. Maak de huur alsnog aan ons over op ons bankrekeningnummer NL28 INGB 0000147344. Vermeld daarbij het betalingskenmerk of uw postcode en huisnummer.

Ik ontvang mijn uitkering/salaris na de 1e van de maand. Mag ik de huur in plaats van voor de 1e van de maand betalen nadat ik mijn salaris heb gekregen?

Nee, de huur moet voor de 1e van de maand betaald zijn. Lukt dit niet? Bel dan met ons via 088 - 845 66 00.

Wat is het IBAN bankrekeningnummer van Vidomes?

Ons bankrekeningnummer is NL28 INGB 0000147344.

Kan ik de huur persoonlijk op het kantoor van Vidomes betalen?

Nee, zowel contant betalen als pinnen op kantoor is niet mogelijk. U kunt betalen via automatische incasso of via overschrijving per bank.

Kan ik de huur contant betalen?

Nee, contant betalen is niet mogelijk. U kunt betalen via automatische incasso of via overschrijving per bank.

Hoe geef ik mijn nieuwe bankrekeningnummer aan jullie door?

Geef uw nieuwe rekeningnummer door via dit formulier voor het wijzigen van uw gegevens. Let op: de rekening moet op naam van de hoofdhuurder of medehuurder staan. Als dit niet het geval is dan wordt uw verzoek niet in behandeling genomen.

Ik wil mijn huur automatisch gaan betalen. Waar vind ik meer informatie?

Op de pagina automatische incasso vindt u alle veelgestelde vragen over dit onderwerp.

Is uw vraag niet beantwoord of vindt u de juiste informatie niet? Stel uw vraag online, dan beantwoorden wij deze zo spoedig mogelijk.

Stel uw vraag