Klantenpanels

We horen graag van u wat goed gaat én wat beter kan. Daarom organiseren we regelmatig bijeenkomsten waar we onze huurders voor uitnodigen: de klantenpanels. Deze persoonlijke gesprekken leveren veel informatie op. Ons doel is om u nóg beter van dienst te zijn.

Veel gevraagd over Klantenpanels

Wat voor onderwerpen bespreken jullie in een klantenpanel?

Als panellid praat u mee over veel onderwerpen. Bijvoorbeeld over onze dienstverlening en belangrijke onderwerpen, zoals communicatie, duurzaamheid en veiligheid. Heeft u zelf nog onderwerpen waarover u graag met ons meedenkt? Dan horen we dit ook graag. U kunt deze onderwerpen aangeven in het aanmeldformulier klantenpanel.

Kan ik deelnemen aan een klantenpanel?

Ja, u kunt deelnemen aan een klantenpanel. Graag zelfs! Heeft u interesse? Meld u dan aan via het aanmeldformulier klantenpanel en geef aan over welke onderwerpen u graag met ons meedenkt. U wordt per e-mail geïnformeerd.

Wat is een klantenpanel?

Een klantenpanel bestaat uit een groep huurders die meedenkt over onze dienstverlening en belangrijke onderwerpen, zoals communicatie, duurzaamheid en veiligheid. Regelmatig organiseren we bijeenkomsten bij ons op kantoor in Delft en gaan we met het klantenpanel in gesprek. Daarnaast organiseren we ook activiteiten die u vanuit huis kunt uitvoeren.

Zie ook

Is uw vraag niet beantwoord of vindt u de juiste informatie niet? Stel uw vraag online, dan beantwoorden wij deze zo spoedig mogelijk.

Stel uw vraag