Klantenpanels

We horen graag van u wat goed gaat én wat beter kan. Daarom organiseren we regelmatig bijeenkomsten waar we onze huurders voor uitnodigen: de klantenpanels. Als panellid praat u mee over veel onderwerpen. Bijvoorbeeld over onze dienstverlening en belangrijke onderwerpen, zoals communicatie, duurzaamheid en veiligheid. De persoonlijke gesprekken leveren veel informatie op. Ons doel is om u nóg beter van dienst te zijn.

Veel gevraagd over Klantenpanels

Wat is een klantenpanel?

Algemeen

Een klantenpanel bestaat uit een groep huurders die meedenkt over onze dienstverlening en belangrijke onderwerpen, zoals communicatie, duurzaamheid en veiligheid. Regelmatig organiseren we bijeenkomsten bij ons op kantoor in Delft en gaan we met het klantenpanel in gesprek. Daarnaast organiseren we ook activiteiten die u vanuit huis kunt uitvoeren.

Kan ik deelnemen aan een klantenpanel?

Algemeen

Ja, u kunt deelnemen aan een klantenpanel. Graag zelfs! Heeft u interesse? Meld u dan aan via het aanmeldformulier klantenpanel en geef aan over welke onderwerpen u graag met ons meedenkt. U wordt per e-mail geïnformeerd.

Wat voor onderwerpen bespreken jullie in een klantenpanel?

Algemeen

Als panellid praat u mee over veel onderwerpen. Bijvoorbeeld over onze dienstverlening en belangrijke onderwerpen, zoals communicatie, duurzaamheid en veiligheid. Heeft u zelf nog onderwerpen waarover u graag met ons meedenkt? Dan horen we dit ook graag. U kunt deze onderwerpen aangeven in het aanmeldformulier klantenpanel.

Niet gevonden wat u zocht?

Is uw vraag niet beantwoord of vindt u de juiste informatie niet? Stel uw vraag online, dan beantwoorden wij deze zo spoedig mogelijk.

Stel uw vraag