Mijn wijkbeheerder of wijkmeester

Vidomes wil er zijn voor haar huurders. We willen dichtbij zijn en ook zichtbaar. U moet ons makkelijk kunnen aanspreken als er in uw buurt of woongebouw iets aan de hand is. Daarom hebben al onze woongebouwen en buurten vanaf 1 oktober 2021 een wijkbeheerder of wijkmeester.

Veel gevraagd over Mijn wijkbeheerder of wijkmeester

Ik woon in Zoetermeer. Wanneer heeft mijn wijkbeheerder of wijkmeester spreekuur?

Algemeen

In Zoetermeer hebben niet alle woongebouwen een spreekuur. Kijk in de lijst hieronder en maak uw keuze.

Ik woon in Delft. Wanneer heeft mijn wijkbeheerder of wijkmeester spreekuur?

Algemeen

In Delft hebben niet alle woongebouwen een spreekuur. Kijk in de lijst hieronder en maak uw keuze.

Ik woon in Rijswijk. Wanneer heeft mijn wijkbeheerder of wijkmeester spreekuur?

Algemeen

In Rijswijk hebben niet alle woongebouwen een spreekuur. Kijk in de lijst hieronder en maak uw keuze.

Ik woon in Leidschendam-Voorburg. Wanneer heeft mijn wijkbeheerder of wijkmeester spreekuur?

Algemeen

In Leidschendam-Voorburg hebben niet alle woongebouwen een spreekuur. Kijk in de lijst hieronder en maak uw keuze.

Doet de wijkbeheerder of wijkmeester ook klussen in mijn woning?

Algemeen

Wijkbeheerders en wijkmeesters doen geen klusjes in uw woning. Werkzaamheden in uw woning die onder het Serviceabonnement vallen, dient u eenvoudig in via Mijn Vidomes. Of neem contact met ons op via 088 - 845 66 00.

Waarom zijn er overal wijkbeheerders en wijkmeesters?

Algemeen

Begin 2020 deden bijna 4.000 huurders mee aan ons onderzoek over het wonen in hun woning, woongebouw en buurt. Daar kwam uit dat onze huurders graag willen dat Vidomes meer doet om veilig en prettig met elkaar te wonen. Naar deze wens hebben we geluisterd.

In al onze buurten en woongebouwen hebben we per 1 oktober 2021 wijkbeheerders en wijkmeesters. Zij letten op wat er speelt in onze woongebouwen en buurten, en zijn het eerste aanspreekpunt namens Vidomes. Bewoners kunnen bij hen terecht met vragen. Ze helpen bijvoorbeeld graag om een reparatie te plannen via onze website. Of ze verwijzen naar de juiste organisatie bij vragen over zorg of een andere hulpvraag.

Hoe neem ik contact op met mijn wijkbeheerder of wijkmeester?

Algemeen

Als uw wijkbeheerder of wijkmeester een spreekuur heeft, dan vindt u de locaties en tijden in de vragen op deze pagina. Of op het mededelingenbord in uw woongebouw.

Contact opnemen kan natuurlijk ook altijd via het contactformulier of ons KlantContactCentrum. We geven geen directe telefoonnummers of e-mailadressen van de wijkbeheerder of wijkmeester.

Wat kan ik verwachten van mijn wijkmeester?

Algemeen

De wijkmeester:

  • Werkt in een buurt of woongebouw waar meer sociale problemen zijn. Bijvoorbeeld overlast of een onveilig gevoel onder bewoners. Daar gaat hij/zij actief mee aan de slag.
  • Let erop dat een woongebouw en woonomgeving schoon en veilig zijn.
  • Heeft een sociale functie in een woongebouw en in de buurt, en is het eerste aanspreekpunt van Vidomes.
  • Helpt waar nodig met het doorzetten van bijvoorbeeld reparatieverzoeken.
  • Doet kleine technische werkzaamheden aan een woongebouw.
  • Doet geen klusjes in uw huis.

Wat kan ik verwachten van mijn wijkbeheerder?

Algemeen

De wijkbeheerder:

  • Let erop dat een woongebouw en woonomgeving schoon en veilig zijn.
  • Heeft een sociale functie in een woongebouw en in de buurt, en is het eerste aanspreekpunt van Vidomes.
  • Helpt waar nodig met het doorzetten van bijvoorbeeld reparatieverzoeken.
  • Doet kleine technische werkzaamheden aan een woongebouw.
  • Doet geen klusjes in uw huis.

Wat zijn de servicekosten voor een wijkbeheerder of wijkmeester?

Algemeen

Alle huurders van Vidomes betalen vanaf 1 oktober 2021 € 5,26 per maand.

Niet gevonden wat u zocht?

Is uw vraag niet beantwoord of vindt u de juiste informatie niet? Stel uw vraag online, dan beantwoorden wij deze zo spoedig mogelijk.

Stel uw vraag