Compliment, tip of klacht

U mag als huurder een goede service van ons verwachten. We horen het dan ook graag als u tevreden bent. Toch kan er ook wel eens iets misgaan. Of dat u meer van onze dienstverlening verwacht.

Bent u tevreden over Vidomes? Of heeft u een tip? Dan horen we dat graag!
Bent u ontevreden over Vidomes of hoe Vidomes u behandelt? Laat het ons weten.

Ik wil graag een compliment geven. Hoe doe ik dat?

Wat fijn dat u tevreden bent! U kunt uw bericht achterlaten via ons formulier 'compliment, tips en andere vragen'. Uiteraard mag u ook altijd contact opnemen via onze andere kanalen.

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

Als u ons belt, dan spreken wij de klacht met u door. We kijken dan direct of we er samen uit kunnen komen. Lukt dat niet? Dan komen we er op een later moment bij u op terug.

Een andere optie is dat u het klachtenformulier invult of ons een brief stuurt. Binnen 2 weken laten wij u weten wat wij met uw klacht doen. Bij spoedeisende zaken krijgt u zo snel mogelijk antwoord.

Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie mij bieden. Wat kan ik doen?

Bent u niet tevreden bent met de manier waarop wij uw klacht hebben afgehandeld of de voorgestelde oplossing? Afhankelijk van het type klacht kunt u deze ter beoordeling voorleggen aan de Huurcommissie of de Geschillencommissie Wonen Zuid-Holland.

Ik heb een klacht over de woonruimteverdeling. Wat kan ik doen?

Om huurwoningen binnen de regio Haaglanden zo eerlijk mogelijk te verdelen, zijn er spelregels voor woningtoewijzing opgesteld. Vindt u dat Vidomes zich niet aan de spelregels houdt? De Regionale Klachtencommissie Woonruimteverdeling Haaglanden behandelt klachten van woningzoekenden over woonruimteverdeling in de gehele regio Haaglanden. Alle informatie over deze commissie vindt u op de website van Woonnet Haaglanden.

Is uw vraag niet beantwoord of vindt u de juiste informatie niet? Stel uw vraag online, dan beantwoorden wij deze zo spoedig mogelijk.

Stel uw vraag