Compliment, tip of klacht?

U mag als huurder een goede service van ons verwachten. We horen het dan ook graag als u tevreden bent. Toch kan er ook wel eens iets misgaan. Of dat u meer van onze dienstverlening verwacht.

Bent u tevreden over Vidomes? Of heeft u een tip? Dan horen we dat graag!
Bent u ontevreden over Vidomes of hoe Vidomes u behandelt? Laat het ons weten.

Veel gevraagd over Compliment, tip of klacht?

Ik wil graag een compliment geven. Hoe doe ik dat?

Wat fijn dat u tevreden bent! U laat eenvoudig een compliment achter door in te loggen in Mijn Vidomes en vervolgens het formulier Compliment geven in te vullen. Uiteraard mag u ook altijd contact opnemen via onze andere kanalen.

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

Als u ons belt, dan spreken wij de klacht met u door. We kijken dan direct of we er samen uit kunnen komen. Lukt dat niet? Dan komen we er op een later moment bij u op terug.

Een andere optie is dat u het klachtenformulier invult of ons een brief stuurt. Binnen 2 weken laten wij u weten wat wij met uw klacht doen. Bij spoedeisende zaken krijgt u zo snel mogelijk antwoord.

Let op! Wilt u een melding doen van overlast? Gebruik dan het formulier 'Overlast melden'.

Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie mij bieden. Wat kan ik doen?

Bent u niet tevreden bent met de manier waarop wij uw klacht hebben afgehandeld of de voorgestelde oplossing? Afhankelijk van het type klacht kunt u deze ter beoordeling voorleggen aan de Huurcommissie of de Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland.

Ik heb een klacht over de woonruimteverdeling. Wat kan ik doen?

Om huurwoningen binnen de regio Haaglanden zo eerlijk mogelijk te verdelen, zijn er spelregels voor woningtoewijzing opgesteld. Vindt u dat Vidomes zich niet aan de spelregels houdt? Laat het ons weten en dien eerst een klacht in via ons klachtenformulier. Wij zoeken graag samen naar een oplossing. Komen we er met elkaar niet uit? Dan kunt u bij de Regionale Klachtencommissie Woonruimteverdeling Haaglanden terecht. De Regionale Klachtencommissie Woonruimteverdeling Haaglanden behandelt klachten van woningzoekenden over woonruimteverdeling in de gehele regio Haaglanden. Alle informatie over deze commissie vindt u op de website van Woonnet Haaglanden.

Zie ook

Is uw vraag niet beantwoord of vindt u de juiste informatie niet? Stel uw vraag online, dan beantwoorden wij deze zo spoedig mogelijk.

Stel uw vraag