Over Mijn Vidomes

Regel uw zaken simpel en snel via Mijn Vidomes! Een beveiligde online plek waar uw persoonlijke gegevens staan, en u van alles kunt regelen op een moment dat het ú uitkomt. Op deze pagina vindt u meer informatie over Mijn Vidomes en het activeren van uw persoonlijke Mijn Vidomes-account.

Veel gevraagd over Over Mijn Vidomes

Mijn persoonlijke gegevens in mijn account kloppen niet. Wat moet ik doen?

Is uw telefoonnummer, e-mailadres, rekeningnummer of geboortedatum gewijzigd? Laat het ons weten door in te loggen in Mijn Vidomes en vervolgens het formulier Gegevens wijzigen in te vullen.

Alle andere wijzigingen geeft u aan ons door via het contactformulier.

Is het nodig om in te loggen in Mijn Vidomes?

Ja, dat is nodig! Uw persoonlijke gegevens staan er namelijk in, en u regelt er zaken die met úw woning te maken hebben. Wij vinden het daarom belangrijk dat dit op een veilige manier gebeurt. En dat u de enige bent die deze gegevens kan bekijken en eventueel wijzigen.

Waarom werkt Mijn Vidomes niet of niet goed op mijn computer, tablet of telefoon?

Als u problemen ervaart bij het gebruik van Mijn Vidomes, dan komt dit misschien door een verouderde internetbrowser of besturingssysteem. Wij raden u aan altijd gebruik te maken van de nieuwste browserversies. Met het bijwerken van uw browser naar een nieuwere versie werken websites niet alleen beter, maar bent u ook nog beter beveiligd. Daarnaast moet ook het besturingssysteem van uw apparaat regelmatig bijgewerkt worden.

Veilige browsers voor Mijn Vidomes:

  • Google Chrome
  • Safari
  • Microsoft Edge
  • Microsoft Internet Explorer 11 (let op: deze browser ondersteunt niet alle moderne technieken, waardoor de gebruikerservaring minder kan zijn)
  • Firefox

Gebruikt u Mijn Vidomes op een oude computer, tablet of telefoon?
Bij apparaten ouder dan drie jaar kunnen wij een goede werking van Mijn Vidomes helaas niet garanderen. Dit komt omdat de webbrowser of het besturingssysteem vaak niet meer bijgewerkt kan worden.

Ik heb een vraag, opmerking of tip over Mijn Vidomes. Wat kan ik doen?

Laat het ons weten en vul hiervoor het contactformulier in.

Werkt Mijn Vidomes ook op mijn telefoon of tablet?

Ja, u kunt Mijn Vidomes ook met uw 'smartphone' of tablet gebruiken. Bezoek hiervoor mijnvidomes.nl of vidomes.nl/mijn-vidomes, zoals u dit ook doet met uw laptop of pc.

Wat zijn de voordelen van Mijn Vidomes?

U gebruikt Mijn Vidomes op een moment dat het ú uitkomt. Onderweg, of gewoon vanuit uw eigen luie stoel. En als u bijvoorbeeld een reparatieverzoek doet, dan kunt u dit meteen inplannen. Ook bekijkt u gemakkelijk oude meldingen. En u hoeft niet meer te wachten aan de telefoon.

Wat kan ik allemaal met Mijn Vidomes?

Met Mijn Vidomes heeft u altijd en overal inzicht in uw gegevens, contracten en betalingen. Daarnaast kunt u zelf allerlei zaken regelen op een moment dat het ú uitkomt. Bijvoorbeeld:

  • een reparatieverzoek indienen en inplannen
  • een serviceabonnement afsluiten
  • uw gegevens wijzigen
  • overlast melden
  • een klacht indienen
  • uw huur opzeggen

Hoe kan ik toegang krijgen tot Mijn Vidomes?

Alle huurders van Vidomes hebben een activatiecode ontvangen. Hiermee activeert u uw persoonlijke account. Nieuwe huurders van Vidomes ontvangen automatisch een activatiecode als zij starten met huren.

Is er iets misgegaan en heeft u geen activatiecode ontvangen? Vraag deze dan aan via het formulier Account aanvragen

Niet gevonden wat u zocht?

Is uw vraag niet beantwoord of vindt u de juiste informatie niet? Stel uw vraag online, dan beantwoorden wij deze zo spoedig mogelijk.

Stel uw vraag