Missie, visie en strategische keuzes

Onze missie: ‘Vidomes geeft mensen die op ons zijn aangewezen, een thuis. Nu en in de toekomst’.

Vijf thema's in de strategische visie
Drie daarvan vinden wij ‘vanzelfsprekend’. Niet onderscheidend dus, want iedere corporatie heeft deze opgave. Dit betekent echter níet dat het als vanzelf voor elkaar komt.

1. Voldoende geschikte woningen met toekomstwaarde
2. Duurzaam in balans
3. Tevreden klanten

Er zijn twee strategische keuzes waarin Vidomes het verschil wil maken. Hier zijn we graag gangmaker voor vernieuwing en verbetering:

4. Bij elkaar brengen: goede match tussen pand en klant
5. In het oog, in het hart: extra zorg voor prettig en veilig wonen

‘Verschil maken’ is de titel van de strategische visie
Dit gaat over onze ambitie om een grote maatschappelijke bijdrage te leveren. Het gaat ook over onszelf: bij Vidomes gaan we uit van de kracht van onze mensen. Wij halen het beste uit onze medewerkers en zetten ons in voor het ontwikkelen van hun talenten.

Strategische visie
U leest meer over onze missie, visie en ambities in onze strategische visie.

Onze kernwaarden – ons DNA

  • We zijn betrokken: we bekommeren ons om de ander
  • We zijn daadkrachtig: we hakken knopen door en pakken aan
  • We zijn ondernemend: we zien kansen en benutten deze
  • En we doen dit alles in samenspel met de ander: we richten ons op samenwerking en dialoog

Vidomes beheert en verhuurt circa 18.000 woningen in:

  • Zoetermeer
  • Leidschendam-Voorburg
  • Delft
  • Rijswijk
  • de Haagse wijk Leidschenveen

Vidomes is lid van Aedes, de branchevereniging van woningcorporaties in Nederland.