In 2023 bezochten meer mensen vidomes.nl. Zij bleven ten opzichte van 2022 gemiddeld ook iets langer op onze website. Het merendeel bezocht vidomes.nl op een smartphone, maar ook de computer of laptop was favoriet. Als we kijken naar de zoektermen, dan werd er binnen vidomes.nl het meest gezocht op ‘klacht’. En ook in 2023 waren er weer veel bezoekers vanuit LinkedIn.
Communicatie
Op deze pagina krijgt u een overzicht van alles wat we op communicatiegebied hebben bereikt.
Onze online resultaten
2023 | 2022 | |
Unieke bezoekers vidomes.nl | 244.787 | 180.823 |
Verzonden huurdersnieuwsbrief | 40.601 | 34.702 |
Verzonden stakeholdersnieuwsbrief | 2.160 | 1.614 |
Weergaven video's | ruim 64.000! | 6.914 |
Geactiveerde accounts Mijn Vidomes t/m 31 december 2023 | 12.755 | 11.074 |
Onze kanalen:
Het aantal abonnees van de huurdersnieuwsbrief steeg van ongeveer 9.000 naar ruim 10.000. Door een promotiecampagne onder de aanwezigen van het stakeholdersevent steeg het aantal @stake-abonnees van een kleine 400 naar ruim 450. Het artikel over het huurbeleid werd het best gelezen. De rapportages laten zien dat onze lezers erg betrokken zijn. Zo wordt een gemiddelde nieuwsbrief 44,6% geopend en klikt 14,2% door. Voor onze huurdersnieuwsbrief was dit vorig jaar 68% en 44,3%, en voor de @stake 41,4% en 37,2%.
In 2023 breidden we onze videocollectie verder uit met een animatievideo over onze huurvoorwaarden. Ook maakten we een video over energie besparen. Bestuurder Jacco Maan maakte een aantal vlogs over zijn bestuurswissel met Fonteynenburg. En we maakten maar liefst 80 verhuurvideo’s. Met name deze verhuurvideo’s zorgden voor een enorme stijging in het totaal aantal weergaven.
Volgers 2023 | 1.573 (+ 7%) |
Berichten 2023 | 144 (- 12%) |
Volgers 2023 | 5.080 (+ 17%) |
Berichten 2023 | 107 (- 12%) |