Woningverbetering

Heeft u wensen om uw woning te verbeteren? Bijvoorbeeld dubbel glas, centrale verwarming, isolatie of een nieuwe keuken? Sommige zaken verbeteren wij planmatig, andere kunt u bij ons aanvragen. Isoleren en het vervangen van de keuken doen we tijdens planmatig onderhoud. Plaatsen van dubbel glas of centrale verwarming is vaak mogelijk tegen een huurverhoging.

Veel gevraagd over Woningverbetering

Waarom ontvang ik een ongeriefsvergoeding?

Algemeen

Bij renovatie in bewoonde staat heeft u soms recht op een ongeriefsvergoeding. Dit bedrag is bedoeld om u tegemoet te komen voor het ongemak dat u ervaart tijdens de werkzaamheden. Ook kunt u deze vergoeding gebruiken voor kleine herstelwerkzaamheden, die u zelf uitvoert in uw woning, na oplevering van de woning.

Kan ik bij woningverbetering een huurverhoging krijgen?

Algemeen

Ja, de huur kan verhoogd worden als wij verbeteringen aanbrengen in uw woning. Dit gebeurt bijvoorbeeld bij het plaatsen van dubbelglas of het aanleggen van centrale verwarming. De woning krijgt meer punten, waardoor de huurprijs stijgt. Vaak levert zo'n verbetering een energiebesparing op. We brengen u altijd vooraf op de hoogte.

Vragen over ’aanleg glasvezelkabel door KPN/T-Mobile/ODF' in regio Haaglanden.

Algemeen

Heeft u vragen of klachten met betrekking tot de aanleg van glasvezel? Dan kunt u direct contact opnemen met de betreffende partij, zoals KPN, T-Mobile of ODF.

Contactgegevens:
KPN : Telefoonnummer van de klantenservice is 0800-0402
T-Mobile/ODF : E-mailadres is woningcorporatie@opendutchfiber.nl 

Niet gevonden wat u zocht?

Is uw vraag niet beantwoord of vindt u de juiste informatie niet? Stel uw vraag online, dan beantwoorden wij deze zo spoedig mogelijk.

Stel uw vraag