Reparatieverzoek

Is er iets kapot? Bij de veelgestelde vragen vindt u mogelijk de oplossing. Wilt u een reparatieverzoek indienen? Dat kan op deze pagina of via social media. Bel bij een spoedreparatie direct ons KlantContactCentrum: 088 - 845 66 00. Buiten kantooruren krijgt u de meldkamer aan de lijn.

Ik heb een verstopping of een ander probleem met mijn riool. Wat moet ik doen?

Voor een verstopping kunt u direct contact opnemen met het rioolontstoppingsbedrijf.

Woont u in Leidschendam - Voorburg of Rijswijk? Neem dan contact op met Riool.nl via 071 - 522 26 88.  

Woont u in Zoetermeer of Delft? Neem dan contact op met R.R.S. Nederland via 070 - 336 88 88.

Woont u in een VvE-complex? Dan kunt u het probleem aan ons doorgeven.

Als de verstopping is ontstaan door eigen toedoen, dan zijn de ontstoppingskosten voor u. U moet zelf een oplossing zoeken. In de bouwmarkt zijn vaak goede middelen en materialen te koop.

Hoe voorkom ik schade aan mijn woning door winterweer?

Zo voorkomt u bevriezing: - Strooi zout in een kunststof regenpijp of een kunststof balkonafvoer. - Tap en sluit waterkranen af in niet-verwarmde ruimtes. Bent u een langere periode niet thuis? Laat de centrale verwarming dan op minimaal 10 graden Celsius staan.

Wat doe ik met een spoedreparatie in de avond of in het weekend?

Neem direct contact met ons op via ons KlantContactCentrum: 088 - 845 66 00. U wordt buiten kantooruren doorverbonden met de meldkamer.

Ik heb een lekkage. Wat moet ik doen?

Meld dit ons! Online via het formulier Reparatieverzoek of onze social media kanalen. Of bel direct ons KlantContactCentrum: 088 - 845 66 00. Buiten kantooruren wordt u doorverbonden met de meldkamer.

Mijn verwarmingsketel (cv) heeft een storing. Wat moet ik doen?

Werkt uw verwarmingsketel niet meer? Bekijk dan deze tips bij cv-storing om te zien of u de storing zelf kunt oplossen. Lukt dit niet? Bel dan het onderhoudsbedrijf. Op uw cv-ketel zit een sticker met de naam en het telefoonnummer van het bedrijf dat uw ketel in onderhoud heeft.

Vindt u geen telefoonnummer? Neemt contact met ons op via 088 - 845 66 00. Ons KlantContactCentrum vertelt u welk bedrijf u kunt bellen.

De lift doet het niet. Wat moet ik doen?

Neem direct contact met ons op via ons KlantContactCentrum: 088 - 845 66 00. U wordt buiten kantooruren doorverbonden met de meldkamer.

Ik heb een gebroken ruit. Wat moet ik doen?

Is binnen uw servicekosten een glasverzekering opgenomen? En ontstaat er glasschade buiten uw schuld? Dan mag u zelf contact opnemen met de glasverzekering via 0800 - 022 61 00. Woont u in een VvE-complex? Dan kunt u de schade aan ons doorgeven. Wij zorgen er dan voor dat het glas vervangen wordt.

Ik heb een reparatieverzoek ingediend. Wanneer komen jullie langs?

U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie van ons. Dan maken we een afspraak met u.

Als ik een reparatieverzoek doe, wie betaalt dan de rekening? Ik of Vidomes?

In de 'Onderhoud aan uw woning' ziet u of Vidomes de reparatie betaalt. Het kan ook zijn dat de reparatie onder uw Serviceabonnement valt. Als dat niet zo is, dan moet u de reparatie zelf (laten) uitvoeren en betalen. Heeft u een Serviceabonnement en valt de reparatie hieronder? Dan maken we een afspraak voor u met onze eigen onderhoudsmedewerkers.

Komen jullie langs voor onderhoud aan de liften?

Wij komen niet zelf. Wij hebben onderhoudscontracten met verschillende bedrijven. Heeft u een vraag over het onderhoud? Neem dan contact met ons op.

Is uw vraag niet beantwoord of vindt u de juiste informatie niet? Stel uw vraag online, dan beantwoorden wij deze zo spoedig mogelijk.

Stel uw vraag