Vidomes stopt met de acceptgiro

Ontvangt u van ons elke maand een acceptgirokaart? Dan verandert er iets voor u. Vanaf 1 juli 2017 stuurt Vidomes voortaan een factuur in plaats van een acceptgirokaart.

Met een acceptgirokaart maakt onze huurder zelf het bedrag over naar Vidomes door de acceptgirokaart naar de bank te sturen of een (periodieke) overschrijving te maken vanuit de internetbankieromgeving. De factuur werkt iets anders.

U ontvangt de factuur per post. Op de factuur staat aangegeven:

  • het bedrag dat u moet overmaken
  • naar welke rekening u dit bedrag moet overmaken
  • het betalingskenmerk, zodat Vidomes de huur netjes en snel als betaling kan verwerken.

Het bedrag moet u dus zelf overmaken
De factuur biedt het voordeel dat het ook een betaling via een QR-code of een iDEAL-link aanbiedt. Zo kunt u direct in een digitale betaalomgeving de huurbetaling in orde brengen. Kortom meer mogelijkheden om het bedrag op een simpele manier naar ons over te maken!

Automatische incasso, nog simpeler
Uw huurbetaling kan eigenlijk nog veel simpeler. Stap over op automatische incasso, dan incasseert Vidomes elke 1ste dag van de maand de huur van uw rekening.

U hoeft er alleen voor te zorgen dat er voldoende geld op uw rekening staat, verder heeft u er geen omkijken naar. Als u denkt: "Ja, ik wil overstappen op een automatische incasso", vul dan dit formulier in en wij regelen het voor u. Het formulier kunt u inscannen en mailen naar: info@vidomes.nl. Of per post versturen naar: Vidomes, Postbus 390, 2600 AJ Delft.