Volg uw aanvraag via Mijn Vidomes
Deze maand is een nieuwe functie toegevoegd aan Mijn Vidomes. Bij het aanvragen van een betalingsregeling ziet u nu wat de status is van uw aanvraag via een ‘track & trace’. Zo heeft u beter zicht op de status van uw aanvraag.
Sinds oktober 2023 was het al mogelijk om via Mijn Vidomes een betalingsregeling aan te vragen. Hier hebben we nu een ‘track & trace’ aan toegevoegd.
Hoe werkt het?
Via betalingsregeling aanvragen vraagt u een betalingsregeling aan bij Vidomes. Zodra de aanvraag is verstuurd, is de status van uw aanvraag te zien bij uw contactmomenten in Mijn Vidomes. Druk op de knop ‘Status bekijken’ om details van de status te bekijken. In het nieuwe scherm ziet u dat deze track & trace uit twee stappen bestaat:
- Uw aanvraag wordt beoordeeld
- Uw aanvraag is afgehandeld
Nóg beter inzicht
Met de toevoeging van deze nieuwe functie hopen we u als huurder nog beter te informeren over zaken die u met ons regelt. De ‘track & trace’ voor de aanvraag van een betalingsregeling is een mooie eerste stap. In de toekomst volgen er nog meer.
Denk met ons mee!
We horen natuurlijk graag wat u van deze nieuwe functie vindt. Heeft u vragen en/of opmerkingen? Laat het ons weten via het contactformulier. Ook andere ideeën over Mijn Vidomes en onze dienstverlening ontvangen we natuurlijk graag. Zo kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren.
Nog geen Mijn Vidomes-account?
Voor het aanvragen van een betalingsregeling is een Mijn Vidomes-account nodig. Iedere nieuwe huurder van Vidomes ontvangt automatisch een e-mail met activatielink voor dit account. Is er iets misgegaan en heeft u deze e-mail niet ontvangen? Vraag dan de activatielink opnieuw aan of neem contact op met ons KlantContactCenter.