Nieuwe aannemers voor reparaties
Is er iets kapot in uw huis? Denk aan een buitendeur die klemt of een lekkage. Dan helpen we u natuurlijk zo goed en zo snel mogelijk. Daarom werken we vanaf 1 januari 2024 samen met vier nieuwe, vaste aannemers voor ons dagelijks onderhoud. Heeft u deze vakmensen al ontmoet?
Dít zijn onze vaste aannemers voor reparaties
Onder dagelijks onderhoud vallen reparaties, en de werkzaamheden om een woning helemaal klaar te maken voor nieuwe huurders. Om slim en snel te werken, hebben we met de aannemers een verdeling gemaakt van de werkgebieden. En is het in een gebied heel druk? Dan helpen de aannemers elkaar.
Naam aannemer |
Werkt voor Vidomes in |
Gegevens aannemer |
|
Bouwmeester |
|
T: 0174 29 19 70 |
|
Coen Hagedoorn |
|
www.coenhagendoorn.nl |
|
Rendon |
|
www.rendon.nl
|
|
Huurman Leiden BV |
|
www.huurman-leiden.nl |
Goed om te weten: Soms komen er onderaannemers langs. Bijvoorbeeld als er een specialisme nodig is - denk aan een elektricien of dakdekker. En valt uw reparatie onder uw serviceabonnement? Dan helpt een medewerker van Vidomes u.
Klanttevredenheid verder verhogen
Het gaat om een langdurige samenwerking van maximaal acht jaar. Daarom ging er een heel zorgvuldig selectieproces aan vooraf. Onze bestuurder Daphne Braal zegt daarover: “We zijn als partners allemaal even gedreven om onze huurders goed, persoonlijk en snel te helpen. Juíst bij reparaties is dat zo belangrijk. We willen samen de klanttevredenheid van onze huurders verder verhogen. Zo hebben we heldere afspraken over wachttijden, de kwaliteit van het werk en de manier waarop we huurders helpen.”
Elke aannemer investeert in zijn eigen wijk
Huurman verzorgt al langere tijd het dagelijks onderhoud van Vidomes, Bouwmeester nu een jaar. De samenwerking met Coen Hagedoorn en Rendon is nieuw. Ook de aannemers zijn blij met deze stap. John Bouwmeester, eigenaar van Bouwmeester, vertelt namens de aannemers: “Deze samenwerking biedt ons een stevige basis om onze dienstverlening te verbeteren. Zo hebben we onze eigen wijken waarin we investeren. En door samen op te trekken, leer je van elkaar. Zo word je samen beter, met meer tevreden klanten als resultaat. En dat is waar het om gaat: dat huurders gewoon goed geholpen worden.”
Er verandert verder niets voor u!
Zo kunt u gewoon uw reparatieverzoek indienen door in te loggen in Mijn Vidomes. En vervolgens het formulier Reparatieverzoek indienen in te vullen. Spoed? Bel dan direct ons KlantContactCentrum: 088 845 66 00. Meer weten? Kijk op deze pagina.