Tevreden klanten
Tevreden over:
- een gemiddeld rapportcijfer van 7,8 voor klanttevredenheid over de vijf hoofdprocessen.
- een 8 of hoger van 69% van de respondenten die onze dienstverlening beoordeelden.
- de inzet om continu te verbeteren. Door de inzet van verbeterteams en het opleiden van medewerkers en leidinggevenden.
- de aanbesteding voor niet-planmatig onderhoud met als resultaat vier co-makers.
- de afhandeling van 97% van de klachten binnen de normtermijn van twee weken.
- een 7,8 van onze huurders voor dagelijks wijkbeheer.
- dat we meer grip hebben op klachten door definities, een proces en plan van aanpak.
- dat onze medewerkers 380 keer ‘het verschil maakten’.
- de succesvolle afronding van de voorbereidingen voor het gebiedsgericht werken in 2024.
- dat huurders een betalingsregeling nu ook online kunnen aanvragen, maakt onze dienstverlening digitaler, efficiënter en makkelijker.
Neutraal over:
- score van 7,5 voor de tevredenheid over de dienstverlening van het KCC.
- score van 86% op het deelproces ‘afhandeling terugbelverzoeken’.
Ontevreden over:
- de gemiddelde klanttevredenheidsscore van een 5,2 voor de klachtenafhandeling.